söndag, januari 22, 2012

Malaysia.

My ass is dead.
För många för lång bussturer.
Nu är jag i ett nytt land!
Georgetown har inte tagit mej med storm. Kanske stannar vi. Kanske åker vi till langkawi men jag tror i detta nu att det lutar mest åt KL.

Bakom oss la vi iaf en fuktig bungalow i ao nang. Den fick mig att må dåligt. Allt blev fuktigt. Ligga på en fuktig kudde!>_<
Luktade illa. Mörkt. Trångt. Notnice helt enkelt.

En pressdag blev det. Så nu är jag lite brun. Sen ska jag bli mkt brun. Kanske svart.
Man vet inte.

Vi åkte med världens sämsta(?) chaufför idag. Tur att vi har dimenhydrinate. Åksjuketabletter! Dessutom blir man väldigt sömnig vilket underlättar resan.
Så är det kinesiskt nyår. Det gillar vi inte så värst för det krånglar till det en massa.
Hejdå.


- bloggat på språng.

Location:Lorong Love,Pulau Pinang,Malaysia

Inga kommentarer: