måndag, januari 09, 2012

Monday<3

Det snöar i götet vilket naturligtvis gör de genuina göteborgarna rätt irriterade. Vi andra jublar lite. Bara trafiken klarar av det...so far bara lite vitt på marken men man vet ju aldrig. Bra dag. Bra sömn. Jag gör inte så mkt som jag borde(?) men varit effektiv på kort tid. Eller jag gillar när allt bara funkar. Banken jag skulle till hade ersatts av en klädbutik. Vet inte när det hände! Så jag tog en kaffe istället. Med Sandy. Fixat systemet. (efter lördasvin kommer söndagsvin och nu: måndagsvin) Hämtat boken på bibblan sista dagen. Smidigt system och lätt att hitta. Tack. Så kvar är en massage, handla, sätta in cash vilket man tydligen också kan göra direkt på Ica med icabanken. Hur bra?! Impad! :) Failar nog ett mindre viktigt ärende men bör hinna röja lite hemma och ladda inför måndagsklasser o sen fixa middag för två. Dum dag att glömma vantarna bara, men det är väl det enda.


- bloggat på språng.

Location:Korsvägen,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: