torsdag, januari 19, 2012

På väg.




Med sovande röv och looptroop i lurarna rullar jag nu mot krabi. Resan blev så mkt längre än tänkt pga det lilla passproblemet men vad gör det om hundra år.
Vi tog illamåendetablett på färjan men märkte varken när den åkte eller lade till. Däckade och har sovit som törnrosa emellanåt.

Sett Thailand susa förbi utanför fönstret och låtit tankarna rumsera fritt. Tankar om er. Om livet. Om hur man(jag) hade en föreställning om vad jag sökte. Ganska specifik var den också. Vet inte egentligen vart den kom ifrån, när den uppstod. Så dumt egentligen, men ändå. Preferenser.
Som krossades. Så lätt. Så snabbt. Av ett par bruna ögon.
Livet är lustigt och bäst tar man sig igenom det med kärlek och öppna sinnen...så mycket har jag iaf lärt mig.

Att jag är här. Nu.
:)
Det är kul. Twist and turns. Bruises and burns.
Det är det som kallas livet tror jag. Låter det bekant?

Psst. Det ska levas fullt ut. Kämpa för att göra det. Ångra inget.
Deal?
Vi försöker i alla fall....


V.


- bloggat på språng.

Location:ถนนเจ้าฟ้า,Mueang Krabi,Thailand

Inga kommentarer: