onsdag, februari 22, 2012

Hemma.

Jag är lycklig(ifall ni undrar).

Bra saker sen sist:
New girl (såg 6 avsnitt på flyget)
Att kunna surfa ööööverallt.
Beräknat landnintid 17:00, var hemma vid korsvägen 17:35(!) mött av Emma och när man kommer hem finns där dessutom Kajsa. Mira+kompis. Blondie. Momo. Kladdkaka. Gemenskap.
Perfekt!
Trots mysko dygnsrytm somnade jag mellan 00-01 och vaknar av mig själv 08.
Perfekt!
Sandra ska komma hit för brakfrukost, swedish style.
Jag ska gå på hennes pass ikväll.
Ska checka in Clarion post hotel som har slagit upp portarna under de senaste 6v och verkar vara ett...fenomen. Detta sker ikväll. Med Emma. Och Jonathan spelar. Win win.
I morgon börjar steg 10på kairon. Med Marianne. Och Karl-axel!!
På måndag har jag mina klasser.
På tisdag händer andra grejer.
Kvartal nästa vecka.
Allt kommer bli/är så himla bra.
Allt löser sig.
Jag gillar mitt liv.
Hoppas du är lika nöjd. Tacksam.
Minst. Med ditt liv.

Dåliga saker sen sist:
Att man tycker att det är så besvärligt att "störa" o gå på toa på flyg att man håller sig till sprängningsgränsen.
Folk som står stilla på rullband(inte rulltrappa utan sånt där band bara.)
Att må illa.
Det var nåt mer men jag har nog förträngt det.




- bloggat på språng.

Location:Södra vägen,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: