torsdag, februari 23, 2012

In the wake of the night...

Oftast är det väl så att man gör saker eller det händer saker sent om kvällen natten så kan man sen vakna upp med ångest o så.
Det är skönt när det är tvärt om.
När man inser att man blåser upp saker på natten som ser bättre ut när dagsljuset börjar sippra in genom persiennerna.
Men man kan ju aldrig veta.
Hunger påverkar en också negativt. Jag har visserligen fortfarande inte ätit och jag är vaken och oförmögen att somna om trots att jag verkligen borde samla fler timmar.
Despite allt det där (x) så är det en sprillans dag och även den dag då f*cking steg 10börjar.
Vi har kommit en lång väg och det finns få saker jag är mer tacksam över (?) än att jag leddes in på det här spåret (tack Kajsa).
:)


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: