tisdag, februari 14, 2012

Jag saknar:

Min säng. Eller någon säng. Som inte studsar när någon tyngre ligger i den och rör lite på sig.
Nybakt bröd från focus med stark ost och bregott.
Mina klasser. Sats.
Min MacBook.
Uppkoppling överallt.
Fikor.
Vin.
Em. Ess. J. Kajsa. B och D.
Sena kvällar och tomma glas.

Jag kommer att sakna:
Cocosnötter!
Padthai
Frukten
Kyckling med cashewnötter
Shakes
(mat!!)
Sanden mellan tårna och svetten i pannan.
Pinyo
Priserna
Solen
Stjärnorna (eller det faktum att man faktiskt uppmärksammar dem)
Semesterviben
Motorbiketurerna med vinden i håret.

Summa summarum. Jag kommer att sakna maten och värmen men jag kommer älska att träffa er alla igen. 6veckor är ingen tid men samtidigt en mindre evighet. Håller ni med?
Men vi tar igen det.

- bloggat på språng.

Location:อ.เกาะสมุย,Thailand

Inga kommentarer: