måndag, februari 20, 2012

Litegrann kan man säga att jag har lagt min lycka i dina händer.

Fast mest är jag ju själv ansvarig, över min egna lycka alltså.
...tänker jag medan jag ligger kvar i hotellsängen (vaknade en timme innan klockan) och tittar ut genom de tunna gardinerna.
(jag har vant mig vid att sova utan att dra för fönstrena, och det stämmer ju, man vaknar automatiskt med ljuset. Kanske kan jag ha normal dygnsrytm. Fast nu är jag ju inne på thaitid. Och vill jag ens?)
Det finns många frågor när jag tänker efter. Och det gör jag. Men sen stoppar jag för det är ingen ide att ligga här och ponera.
De finns där, de får finnas där, och de svar jag vill ha är dem jag visualiserar och försöker känna inom mig. För jag är mer än jag verkar vara. Och all världens kraft och styrka vilar inom
Mig.
Inom
Dig också.
Om du vågar.(det tycker jag att du ska)

Ska jag summera nu? 6 veckor. Längsta semestern i mitt liv:) med en relativt nyfunnen vän...vilken resa. Inetsad i historien om mitt liv, i mina känslor, i allt som är jag.
Pappa, jag lägger den i min ryggsäck, tur att den är så stor, för det ligger en del där nu:)
Det har varit bra. Det räcker väl så? Det är väl egentligen allt som spelar roll.
Och ursäkta mitt tjat men trots allt fint jag har varit med om längtar jag hem till er alla.
Ni fattas mig såsom jag fattas er. Såsom i himmelen så ock på jorden.

Inga kommentarer: