onsdag, februari 08, 2012

Livet här.

Det är fortfarande tjall på linjen men jag bemödar mig:)
Sitter och eftersvettas under Acn efter promenaden hem från stranden och andningspausen mellan solandes och muay thaiträningen. Här har jag alltså: fin stand, sol (puh), 2h träning per dag(om man vill), billig massage (hittat ett bra ställe), frukt i mängder (papaya!!), god hälsosam och billig mat, cocos i alla former.
Inte mkt mer man kan önska sig.
Förutom erat sällskap:)
Det jag kan sakna men som allt här väger upp är nybakt bröd med smör och lagrad ost. Kanske nåt mer om jag tänker noga men det gör jag inte.
Sen ska det shoppas loss i Bangkok så jag slipper lägga fem ggr så mkt pengar på samma fast tråkige saker hemma. Garderoben behöver ett lyft.
Huden är inte längre torr, bara bruuuun:)

Inga kommentarer: