onsdag, februari 29, 2012

Skottdag

Är det någon gång man ska skjuta upp saker så är det väl i dag?!
Det är precis vad jag gör nämligen. Har inte ens kommit ur morgonrocken än.
Borde en massa. massa. blä.
Till och med musiken..."skjuter upp problemen med sena nätter och tomma glas..." :)

Det är ganska chill (men också visst ansvar) att vara sin egen och "jobba hemifrån".
Snaaaart ska jag få eld i baken .

Ett samtal har jag ringt, men fick inget svar. Skulle jag optimera dagen skulle jag:
gå ut med källsorteringen och blondie
ringa mamma
städa rummet (igen)
diska
dammsuga
styra privatlivet
kolla kvällplaner
skriva offerter och mail
styra flyttgrejer

jag hoppas kunna bocka av en del av dessa snart.
*fetar på skinkorna och börjar*

ps. dagen kommer att genomsyras av mina tråkiga göteborgsskämt. sitter här och skrattar åt mig själv:D

Inga kommentarer: