tisdag, februari 14, 2012

Till vänster.

Alltsom tiden går och jag närmar mig hemfärd dras jag mer åt njutning här borta. Jag ska ändå ge hjärtat en omgång och köra muay thai idag, lite motvilligt peppar jag mig själv och vet att jag inom en halvtimme kommer att springa barfota på det mjuka golvet på pinyo med svetten lackande. Två timmar teknik, sparkar, slag...hem när myggen börjat kalasa, händerna luktar unket av svettiga lindor och handskar, kläderna är blöta och kroppen skriker efter bränsle.
Helgen försatte mig i system 3. Jag noterar att man kan hamna där genom att trigga systemet med reflexologi, men även genom andra, mer okonventionella metoder. Nough said.
Förutom njutning måste jag hårdbhandla kiffe innan jag lämnar honom, då jag har x antal journaler jag måste lämna in för att få mitt diplom i reflexologi nästa vecka.

För övrigt har jag köpt en fet bok som ska ta mig genom de sista strandtimmarna, efter all "nyttig" läsning har jag kastat in för en påhittad tegelsten och tagit mig en knappt hundra blad in.

Dags att pumpa hjärtat.


- bloggat på språng.

Location:อ.เกาะสมุย,Thailand

Inga kommentarer: