onsdag, mars 28, 2012

I´m still here.

Hade tänkt nappa nån gång på förmiddagen, men gjorde inte och är fortfarande vaken och pigg(?) ...att jag höll på att nicka till under en behandling i dag kan vi ju ignorera...
Fin dag trots nederlag.
Tog upp en tråd och fick sällskap i den sommarvärme(jo faktiskt) som dagen hade att erbjuda. I över tre timmar satt jag ute i solen och pratade, drack latte och åt årets första mjukglass.
Hur sweet?
Damn sweet.
Kanske skulle man köra hundtricket? Med öppna ögon kan det nog funka rätt fint.

Mer då?
Början av dagen är ju redan avbetad.
Två kunder, en reflexologioskuld tagen. (yes!) spread the word to the world!
och sen...världens mysigaste massagekund...en sån härlig människa! karma.
att få promenera hem i sommarvärme med en väns stöttande ord i lurarna.

nederlaget var väntat vid det här laget. svårt att tolka vad jag egentligen känner inför det. inför de nya valen. vad jag kan hantera och inte. jag antar att man får prova och se. men något som är säkert är att dörrarna öppnas. inte på glänt. på vid gavel. släpper in ljuset. värmen. möjligheterna.
att vara i nuet.
hm.

alla kloka ord snurrar i mitt huvud.
var sak har sin tid.
detblirsomdetblirochdetblirsåavenanledningochalltingäralltidprecissomdetska.
ja så är det.
och sen det där med fågeln.
släppdenfriochomdetärmeningenattduskahadenkommerdentillbaka.
jaja.
okej.
jag hoppas jag kan förbli chill utan att tumma på mig själv i den här situationen. den som lever får se.

nu är det onsdag.

Inga kommentarer: