onsdag, mars 28, 2012

Jag faller.

Just nu är jag negativ och det vet jag och det får jag.
Varför?
Se inlägg nedan!-ekonomiskt fucked up.
stressad av jobbsituationen.
jobbar några timmar varje dag men ändå ska det vara ett jäkla meck.
en hund som inte kan vara ensam hemma ens en kvart typ är ett pusslande utan dess like. han är mitt hjärtas korv men också blir man gaaaaaaalen.
sommaren. hur ska jag överleva och få mat på bordet?
jag vill inte gå tillbaka till mitt gamla nattjobb. nej.
min hud ramlar av igen.
jag vill slå och fucka lite åt vissa människor som jag alldeles nyss tyckte mycket om.
jag är frustrerad.
jag vet allt det där bra också men just i detta nu är det dessa känslor som överväger.
det är okej. jag ska vara arg lite till, sen ska jag släppa det. senast klockan fem för då ska jag ha klass och vara glad och förebild och allt det där. inga problem.
vet ni, de ska köra mig i taxi direkt efter klassen för att jag ska hinna vicka på en annan klass. känner mig V.I.P
Jag har tolv klasser den här veckan. Och då har jag tvingats tacka nej till fyra stycken.
män!

Inga kommentarer: