fredag, mars 02, 2012

Namedrop.

Okej jag måste skriva det här också.
Som eftertexterna efter en bra film blir det här en summering av veckan hittills.
Jag har hört att den inte är slut än...
Vissa av er läser här, vissa inte, men hur som helst.
Det här är vad mina kära har gjort för mig den här veckan;
Middag på bordet (Kajsa och Emma) och till och med en matlåda (helt amazing, emma), sällskap genom fysiskt nya jaktmarker och smärta vid gaddning (Weronica och Emma), för relationsråd och alltid alerta öron (EmmaKajsaSandraEllinor), för handskrivna lappar och källarförrådsutrymme (weronica), för jag hade aldrigaldrig tagit mig igenom gårdagen utan din hjälp (Jonathan), för svett, muskelkraft, trappsteg, kartläsarskills, sällskap, uppoffring.
Jag får till och med ge mig själv lite jävla cred för att jag har lyckats fylla mitt liv med dessa fantastiska människor.
nöjd.

tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktack

Inga kommentarer: