tisdag, april 10, 2012

ge lite, ta lite.

först av allt, min nya obsession: bär med kesella. I dag var det färska jordgubbar med rabarberkesella. mmmmmmmmm.

Idag hade jag två klasser. Som vanligt fast i omvänd ordning och på två olika ställen. Skit samma. Hade ett samtal med två deltagagare efter klassen och många kloka ord utbyttes. Jag är så glad över att få jobba med träningen så som jag gör och träffa och peppa alla dessa fina fina människor. #tacksam
De säger att jag är duktig. att jag gör det jag gör bra. att jag känns äkta, att man tror på vad jag säger, att de påminner sig själva om att andas i vardagen såsom jag påminner dem på klasserna. att de fortfarande minns andra små saker jag har nämnt och tagit dem till sig.
finare ord kan man inte få. Ifeelblessed.

hurra.

jag har dessutom skickat iväg iaf en jobbansökan i dag.
theonlywayisup.

Inga kommentarer: