tisdag, april 24, 2012

Jag förvånar!

Det här med dygnsrytm. Tydligen sover man bäst mellan 22-00. Alltså borde jag sova nu. Men jag ska! släcka. alldeles strax.
Har börjat både måndag och tisdag med morgonklasser på sats och det är helt fantastiskt underbart. I morse förvånade jag mig själv genom att till och med vara ute i god tid till den planerade bussen in mot stan. Kors i taket. Jag brukar missa den jag ämnar att ta, men hinner ändå alltid.
Kanske tog jag mig själv på orden igår när jag pratade om att skapa de bästa förutsättningarna för sig själv på yogan. Det låter ju vettigt. Bra gjort av mig.
Jag ger ord mot ord. Jag fick så fina ord igår efter kvällsyogan. Jag byter energi mot energi och världen präglas av karma. Så är det.
Jag vet inte om det var reflexologin förra veckan, eller vad det är, men jag är inne på rätt spår igen. Jag halkar runt lite, men nu är jag återigen helt helt förvissad om att allt kommer att lösa sig. Tog jag mig in i HEL via turbo? Hm.

Veckan har givit mig 6 klasser på 2 dagar (wey) och ytterligare fyra återstår, så vitt jag vet. Älskar't.
Jag har även fått hänga med min tillfälligt försvunna vän, som gav mig sylt(!) och frukost och som jag sa tidigare, kapat lite strån. Jag är nöjd men sabbade elins styling med teamcombat och nu är sminket borta, kinden blå och fejjan insmord med kokosolja så bildbevis får bli sen.

Så var det det där med att hoppa i säng. Off to business. Cheers.

Inga kommentarer: