måndag, maj 14, 2012

jag bygger bygger upp och du river river ner.

Nu för tiden är det ofta en låt som går på repeat om och om och om igen i mina lurar. Jag fastnar och jag kan inte sluta, vill inte sluta. Nästan uteslutande är det svensk musik. Har gått från att spela sönder maggio till new kid till ansiktet, maskinen, familjen, timbuktu, kapten röd, syster sol, kent, movitz och nu är det alina som spinner. Jag tröttnar inte, jag bryr mig inte, jag diggar.

yeah.

Började och slutade dagen med yoga.
yeah.


Upptäckte i det sedan en tid tillbaka oöppnade brevet från icabanken att de misstänker att nån har skimmat mitt kort och ber mig ta kontakt. Upptäcker att det finns ett uttag från april, gjort i HongKong. I wish. Jag var här i goa Götet... Hoppsan hejsan.

Näsan rinner, jag nyser och det kliar. Utrensning. Get it out and get it over with.

Känner att jag skiter i att det regnar, den här veckan kommer bli grym. Nya möten, utflyttningsfest, celebert besök och qaulitytime, utgång, ridning, träning står på agendan.

Nu ska jag göra det tråkigaste för att få det sköna; renbädda sängen för att få krypa ned.

3 kommentarer:

Anonym sa...

@Marc -- I became endeavoring to send you a communication nonetheless can’t realize its for your site.
Can you be sure to visit my site?
Look at my site : Criminal Search

Anonym sa...

Put it off! Or perhaps not necessarily! I recently composed to Dean’s e-mail deal with at a diverse place
this also occasion I didn't experience an blunder message. It indicates he or she likely received the info he sought via me personally (bank account quantity, and so forth) and from now on hindered my own e-mail deal with by having an problem information that claims “Eric’s e-mail target is just not legitimate anymore”, nevertheless it’s probably ready to go yet again. Facts is usually I personally directed a note for you to his / her target from the various site (one of my personal different e-mail details) and I could not have an miscalculation message… darn…tghthgthgg Wendy please help us adhere to my personal comprehensive resume in the firm. We've
presently directed my own resume on your firm contact, remember to I would like ones immediate effect.
My web site :: Blogspot.Com

Anonym sa...

Maybe you should help make variations towards web page title to be able to something more important.
Initially when i first made itself known yet a couple
other effects, because they have a much better subject. Nonetheless a
few things i essential I discovered the following.
My weblog Cheap Car Insurance For Young Drivers