söndag, juni 17, 2012

Meningen med meningen.

Allting har sin tid och det finns en mening med allt.
Gårdagskvällen har suttit kvar lite väl länge, på ett mindre angenämt sätt, men nu börjar det klarna.
Fantastiskt sällskap. Ödets vägar och insikt. Dans. Drinkar.
Du måste flytta på dej.
Fast det ligger nog mer i att jag måste flytta på dej. Bort från mitt huvud, bort från mitt hjärta.
Innan jag somnade, när det var oförskämt ljust, och förmågan att göra något som helst var låg lyckades jag ändå fokusera lite. Visualisera och klippa band. Jag. tror. kanske. att. det. funkade.

heja.

Det som fastade allra mest och bäst från kvällen:
Elenores spontana "jag fattar grejen, men du är ju 10 ggr snyggare".
Rakt in i hjärtat.
Jessica sjunger med i "Resten av ditt liv" med fördröjning på kanske 5sek "k***** i din säng"

Finfinfiiinkvällnatt med KAJSAELENOREELLINORPAULAJESSICAIVAN

Inga kommentarer: