söndag, juni 10, 2012

Olika folk.

På tåget till Sthlm hade jag blivit dubbelbokad och fick åka första klass för att de hade bytt vagn eller nåt. När detta uppdagades frågade jag om jag skulle flytta men fick "nej, det finns ju lediga platser" till svar. Och gratis frukt:)
På väg hem nu hamnar jag i en tyst avdelning men sitter där helt själv. När konduktören kommer efter en timme sitter jag tydligen i fel vagn och får flytta ändå (båda 2:a klass) + att han säger att min utskrift från sats bokningsbyrå inte gäller som färdbevis och frågar efter sms (som jag inte har fått). Jag byter vagn, nyvaken. Lite senare kommer han med min plånbok som jag tydligen glömt kvar på den gamla platsen.
Jaja.

I alla fall, fina fina dagar och kvällar i Sthlm med mina fina fina vänner som t slut ändå fick mig lite sugen på att dela stad med dem, bara lite.

Spretig yogalatesutbildning men fann en go kollega med gemensamma nämnare.

Summering: bra!!


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: