tisdag, juli 03, 2012

Kroppen-en plats för själen att bo. så länge.

Det är så mkt som är intressant och spännande just nu. Det är så mkt som bara händer, fast ingenting egentligen bara händer, fastän allt gör det. Hela tiden. Jämt och ständigt, alltid i all evighet.
Jag tackar och tar emot. Och delar med mig. Vibbar.
Jag har sagt det innan och jag säger det igen: attraktionslagen.
Just nu har jag äran att få äta fantastisk mat i olika fina sällskap och diskutera livets märkligheter. Saker dyker upp. Personer dyker upp. Och när det väl är i rullning finns det ingen hejd på kalaset. Å vad jag gillar det.
Jag tänkte skriva mer. Utveckla. Men jag är för uppe i det för att få ned mer än såhär. Jag är i känslan. Så jag tänker stanna och bara känna den lite till. Här och nu är allt som finns.
Ta vara på det.

Inga kommentarer: