söndag, juli 15, 2012

Top of The Line.

Jag önskar att jag hade ett gruppfoto för igår kväll hade jag mina tre allra finaste samlade runt samma bord. Med mångfald och likheter. Med bröst, vinglas, tänder och stora hjärtan var vi så himla bra och fördjupade oss i väderleken.
Vi rättfärdigade vårt smussel med ickestöld. Vi bröt på tyska. Mest av allt skrattade vi. Vi delade två stolar på fyra. Och sen när fyra blev två och i brist på alternativ hamnade vi på ett högst läskigt ställe där man fick tänka på regnbågar och undvika ögonkontakt. Utanför blev vi påsprungna av advokater. Jag fick dubbelragg runt korsvägen men kröp ned själv och nöjd och nu är jag vaken mkt tidigare. Legat och iphonat länge så hungern börjar göra sig påmind.
Men det var en fin kväll, jag önskar fler sådana med samma allra bäst kvartett.
Kortet blev bara på dessa två fantastiska små gummor. Jag föredrar kompisar med röd knut, tubsjal och kofta. Fyi.



- bloggat på språng.

Inga kommentarer: