måndag, juli 23, 2012

Vart ska jag bo? Med vem ska jag bo? Hur ska man tänka?

Det är vad jag undrar lite nu.
Tur ändå att jag jobbar så mkt nu. Hade nog gjort rivmärken på väggarna annars.

Låter som att jag håller på att tappa det. Det gör jag inte.
Det ordnar sig liksom. Det är 19 grader. Jag hör folk klaga på det dåliga vädret men så himla dåligt är det väl inte. Jag hör folk klaga över det mesta men allt handlar ju om hur man väljeratt reagera på saker som sker. Saker som sker är saker som du har dragit till dig. Inte alltid så lätt att acceptera men inte desto mindre sant för det.

Ska därmed dra till mig lite bra skit här strax igen.
Så gick detta inlägget från lätt misär till pepp.

Såg hungerigår. Ganska intressant ändå. Mentalt starkast vinner.

- bloggat på språng.

Inga kommentarer: