fredag, augusti 24, 2012

Sömnproblem

Pratade om detta idag på lunchen...så sjukt många som har sömnbesvär. Kollegor berättade om när de gjorde lumpen samt om ett fotbollslag där alla somnade så fort de hade chansen.
Bam!
Sån är jag. Speciellt den här veckan. Grundbehoven: äta och sova. Jag tror att om man håller kroppen igång så att den får jobba är detta inget man någonsin behöver ha besvär med. Känner mig väldigt i balans på det sättet. Superfooden har boostat mig den senaste månaden, kroppen är skönt trött efter veckans träning och suget efter onyttiga saker är nästan obefintligt. Alla har ju sina sug men mina förändras till de allt bättre. Kanelkransen här på jobbet lockar inte alls. Mina rawfoodbollar och yogi-te däremot. Mättar dessutom.
I stort sett uteslutit kött. Inte fisk och skaldjur.
Fler borde äta betydligt mer veg för miljöns skull tycker jag!


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: