onsdag, september 12, 2012

Djupa andetag

Mina skinkor tycks ha växt fast i den hör stolen för jag rör mig inte. Jag har jobbat från 8-20 idag. Jag har ringt 123 samtal. Jag har teamat nya bodycombaten med Sandra och toppat det med bodybalance. Jag har ätit chips ur påsen och pasta ur kastrullen. Jag är full med mjöl, socker och mjölksyra och det som snart inte längre är mitt hem är en röra och jag behöver packa ihop resten inför flytten i morgon. Jag tror de är därför jag har växt fast. Av alla ovanstående anledningar.
Jag vet helt enkelt inte vart jag ska börja eller hur det ska sluta. Jag önskar jag vore en sån där som inte hade så mkt grejer, samtidigt som jag hela tiden önskar mig mer. Förutom just när jag ska flytta då. Eller bära flyttlådor. För sen vill jag ju göra fint i det nya.
Suck.
Okej jag gör såhär. Jag sätter på lagom peppande musik (öronen och hjärnan är trötta) och så kör jag tills jag stupar i säng för sista natten at the crossroad. I morgon är jag combo igen. Om allt går som det ska. Klart det gör.

Skål. To new beginnings. Vi tar vinet till helgen.

- bloggat på språng.

Inga kommentarer: