onsdag, oktober 03, 2012

Calm at last.

Fiiiifan.
Upp och ned som ett EKG.
Jävla stress, jag är inte i balans.
Sov ut. Bra. Sen gick det åt skogen.
Åkte ifrån maskinen med nycklar och plånka. Kaosade. Ringde västtrafik. Ringde kiffe. Jagade vagnar. No luck.
Hämtade nyckel. Stressade.
Gick hemifrån utan paraply. ÖSREGN. Hatar mitt älskade Göteborg. Blööööööt. Nära gränsen.
Tar mig samman. Bra eller dåliga förutsättningar för dubbelklasser?
Bra.
Tar mig samman. Kör som fän.
Får beröm.
Dricker protein.
Åker vagn åt fel håll med flit. Ska hem t Kajsa. En gång bodde vi ihop. Det var en bra tid och jag är lite less på allt på ett sunt sätt. Jag vill bara draaasaa iväg.
Jävla mörker. Jävla regn. Höst. Löv. Vind. Sa jag mörker? Stress. Ensamhet. Röra. Röklukt.
I want out.
Time out.


- bloggat på språng.

Location:Drottninggatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: