måndag, november 05, 2012

Att göra sina val och skala skala skala aaaav.

Ibland kommer det så kloka ord ur en själv att de tål att tänka på:)
Rannsaka ditt liv, din vardag och skala av det som tarenergi och öka på det som ger energi.
Låter lätt, blir så lätt som man gör det för allting sitter i tanken, allting börjar där.

Jag känner mig så sjukt helad/tacksam och lyckligt lottad efter mina klasser med fantastisk energi på yogan. Jag är upplyft och slutar dagen på topp.
Bygger upp eller river ner?
Ah!

Jag klättrar uppåt men jag inser ändå att det jag spenderat mestadels av dagen med (att prata i telefon och få betalt för't) inte gett mig tillräckligt. Några leenden, visst, men på det stora hela ligger det på minus. Trots att det är ett upplyft från hur det brukade vara.
Mao, framsteg men inte där.

Jobba jobba. Fokusera.
Det är först när man bara ser målet och inget annat som man når det. När det inte ens finns några andra möjliga alternativ i din skalle.
Mental träning.
Det tål att tänka på och jag är sikt pepp att få snurr på lite till.
Det ska jag.
Ha!


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: