måndag, november 26, 2012

Mysmåndag!

Det har regnat hela dagen och termometern står på stadiga sex grader. Grått. Beiget.
Tyvärr ställde Kajsa in frukostdejten pga vab och jag låg kvar i sängen och klurade.

Älskar flexibiliteten och friheten i en nästa ledig måndag så mkt mer nu när jag varit inrutad och instängd i åttatillfemträsket så länge. Med andra ord blev det en spontanfrukost med Tove istället! En massage med min mysiga kund, en lunchsmoothie och en lunchäggmacka. Sen spontanringer Fredrik och vill ta en fika så jag knallar tillbaka ned till kafét för ännu en cappucino och ord.
Planerar in en ny frukostdejt med Sandra i morgon.
Jag struntar i att städa idag. Befriande!
Så nu ska jag kolla på combatDVD och peppa inför kvällens klasser då Emma ska komma och joina. Sen ska vi svettiga smyga iväg och käka måndagsmiddag ihop.

Det är såhär man förgyller en grå måndag.
Älskar det.

Inga kommentarer: