lördag, november 17, 2012

Segertåget.

Det är lördag kväll, klockan är inte ens tio och allt jag vill göra är att krypa ned i sängen. Det gör jag snart också.

Igår hann jag med så sjukt mkt bra! Njutning!
Räkmacka och finvin på heaven 23 när liseberg tändes för jul och J* spelade soul.
FETT RÖJ på trädgårn med världens bästa, fetaste, grymmaste MASKIN.
Jazzklubb i gamlestan.
Efterhäng med lyxomelett hos Roddan.

 Kvällen krävde sina antal rödvinsglas och sällskapet var så fint.
Gött också att jag med åldern (!) tycks ha börjat skippa att vara bakis. Jag är sjukt seg, men jag mår ändå alltid bra. Jag gillar´t.

Och jag vet inte hur eller varför men de senaste veckorna har så mkt utspelat sig i min hjärna och i mitt hjärta och bara där. Jag släpper på det nu. Iaf efter förmåga. Jag ser efter de andra fiskarna som simmar mot strömmen.

word.

Inga kommentarer: