måndag, december 03, 2012

Att tänka för mycket.

Jag tror jag skulle kunna vinna pris inom den grenen...svårt att bedöma bara.
Fan.
Jag kan i alla fall utvärdera helgen med att det var precis vad jag behövde. Uppfriskande! Så kan jag bara le åt det och gå vidare? Nej, jag måste tänka på det tills...vem vet.
Man blir lite trött på sig själv alltså.
Men jag ler.

Jag ler åt att min dygnsrytm är fuckad, att jag sov till elva idag, att det är måndag och jag sitter i sängen och lyssnar på musik.
Jag ler åt att det är snö ute och att jag kommer att hinna träffa tre finingar innan jag lägger mig ikväll.
Jag ler åt att jag ska upp t Sthlm i morgon och träffa mina fina longlostfriends där uppe. Avstånd är lite jobbigt alltså.

Gör jag uppror genom att inte ha någon belysning i mitt fönster i adventstider? Jag tycker det är mysigt men jag har ingen krok, vet inte vart stjärnorna är och kommer knappt vara hemma nåt fram t jul. Hmm.
Jag tänkte baka med saffran i lördags men jag tränade istället. Jag tänkte bara med saffran igår men jag sov i stället. Jag tänkte bara med saffran idag men jag diskadetvättadeochmös istället.
Äsch.
Spela roll.

För att återkoppla till allt det där tänkandet så är jag iaf glad över att lite nytt tänkande har ersatt det gamla tragglandet och kanske hjälper mig att släppa det. Jag tror att det kanske är så, att du måste flytta på dig nu.
Inmymind.
Jag klipper och sågar men du sitter fast i nån seg jäkla lina. Men snart är den kanske av ändå. Jag byggerbyggerupp....

- bloggat på språng.

Inga kommentarer: