söndag, december 30, 2012

Home is where the <3 is

En suck.
Över livet och hur bra det är trots att alla ska på parmiddagar i morgon. Mission är mao att skaffa pojkvän idag eller under dagen i morgon.
Lycka till.

Nämen asså. Fan vad jag har det bra här i Gbg. Ligger insvept i Gandalf i Emmas soffa och försöker mig på en oa-release med soffan. Sen väntar tid med Sandra och kanske nån mer.
Man jagar det ena eller andra men har det så himla bra redan nu. Tacksamheten är viktig ska ni veta, och i allra högsta grad närvarande.
Varje dag.
Natt.
Tack.



- bloggat på språng.

Location:Tunnbindaregatan,Göteborg,Sverige

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Maria!
Du har ju ingen aning om vem jag är och faktumet att jag har hittat din blogg via badoo och instagram kan ju te sig....något lustigt men så råkar det var i detta fallet:)

Fått en bra vibe av det lilla intryck jag fått, skulle vilja lära känna dig.

/ Jakob