torsdag, januari 10, 2013

En av alla torsdagar...

Sömn. När jag tränar mkt sover jag mkt så i natt blev det närmare tolv goa timmar med lakanen.
Jag ger mig cred för att jag äntligen burit upp mina två gigantiska resväskor på vinden! Dammsugit. Premiärgjort Emmas asgoda knäckebröd, testar att göra pannkakor enligt nytt recept från sats. Har även dammsugit, handlat, diskat, läst kafka på stranden och dragit ut en tand.
Japp.
Det här med tanden var ju intressant. Sist jag gjorde det var det en mjölktand och nu var det em visdomstand. Hann knappt blinka så var det borta. I ett nafs! Bara sådär! Knäppt ju. Nu har jag gått med en kompress i munnen ett tag men man nog plocka ut den och snart äta nåt.
Skön dag, skön kväll.
Tänkte först att jag ville träffa nån men nä.
Med ett renare kök, med P3 som sällskap och bröddoft är jag rätt nöjd. Dessutom new girl nedtankas, helgen stundar och allt är väl rätt bra.
Sju klasser körda den här veckan också. Så i morgon blir det vilodag. Minst lika viktigt som pumpet. Woooord.










- bloggat på språng.

Inga kommentarer: