onsdag, januari 30, 2013

Först och sist.

Började dagen med body balance och kommer att runda av på samma sätt ikväll. Fint. Hade min första klass på nyöppnade SATS Torpavallen. Fint skare va!

Mitt barndomshem är nu sålt.

Mina vänner blir sjuka och ställer in våra fina möten. Det gör mig ledsen. Både att de är sjuka och att det inte blir som planerat. De andra vännerna har nån slags insomnia. Vafan vänner! Ta hand om er! Skärpning nu.
Jag äter. Jag sover. Jag rör på fläsket. Och jag är frisk. Basic shit men svårt verkar det som.

Idag ska jag barra av granen, klippa mig. Hejdå kluvna toppar.

Igår åt jag musslor med emma. De hade bytt ut vitlöken mot typ citrongräs och minskat mängden. Slopat pommes friten. Hm. Inte ok att någonsin byta ut vitlök. Men det var gott ändå. Godast var sällskapet. Jag fick en massa mustascher av emma. tacktacktack.

Så eftersom sjukdom har frilagt tid ska jag svulla i senaste new girl såhär på förmiddagen. Sen bär det av; full rulle till 20. peaceout.

Inga kommentarer: