onsdag, mars 20, 2013

Strong is the new skinny.

Det är ju bra tänker man, men de som utåt sett förespråkar det här ser ju alla själv ut som streck! Hur går det ihop? Det är skillnad på att man ser muskelkonturer för att man inte har något fett och en figur som ett streck och att faktiskt ha muskler och vara stark. Alla har ju muskler, hallå.

Mina gör fortfarande svinont sen i måndags, vete katten vad jag lyckades knyta till men jag undrar hur i hela världen det ska gå att kombinera med combat när jag knappt kommer ur sängen. Jag pratar alltså inte om träningsvärk utan ont. Rhomber!
Ger det denna dagen och hoppas på det bästa annars måste jag lösa det.
Står på vagnen och nån jäkel har dränkt sig i parfym i hopp om att dofta gott. Suck.

In ears:die antwoord!:)


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: