fredag, april 26, 2013

Bam!

Igår kväll satt jag hemma efter två najsa klasser på Eriksberg. Västtrafik jiddrade på vägen ut och jag glömde inälvshundmat i frysen på sats för att jag hade bråttom och trevligt sällskap hem.
Landade hemma med dinneroftheweek (tzay med råa grönsaker) och en kopp grönt. Fick ny info om vissa händelser och grejer att fundera på via paddan.
Och sen.
Spontant. Helt plötsligt var jag på språng mot vagnen. Hade jag duschat? Nej.
Jag hade bytt kläder bara:)
Med paraply i högsta hugg susade jag genom stan på treans blå och blev mött av en annan qvinna med para. Så vi tog våra umbrellas och slog ned våra rövar på pustervik där man dessutom fick en nostalgihiphoptrip medans man kunde spana in den senaste hipstertrenden, dricka rött och ÖL MED INGEFÄRA. Helt fantastiskt revolutionerande och första gången i historien som jag faktiskt ärligt talat kan säga att ölen var GOD. Freakinamazing!

Jag har kommit fram till att torsdagar en bra dag att göra kvällssaker på. Det tycker inte västttafik förstås. Är vi fiender nu?
Tur att Elin hade en gästvänlig bäddsoffa. Mindre tur för henne att hon skulle upp och jobba kl 8.
Sån var min kväll och såhär ser ölen ut:



- bloggat på språng.

Inga kommentarer: