onsdag, april 03, 2013

Det blev ingen bok, det blev kökshäng och youtube. Soran Ismail.
Det blev heller ingen fin tidig frukost på Way cup med Sandra. För jag vaknade en timme efter att vi skulle ha träffats.
men.
Det fina i frukostmisären är att Sandra vaknade ännu senare. Det dumma var såklart att detta gjorde att vi inte hann med den kvalitetstid och fina start på dagen som vi hade planerat och sett fram emot.
men.
Situationen räddas då en joker kommer in i bilden, nämligen Kajsa.
Kajsa och Sandra har ju ändå så lika namn (tycker jag) så det blev en finfin frukost med Kajsa istället.

Idag har jag filmat. Filmat en jävligt snurrig hotmojoklass, av stress för att skicka in filmen och få diplomet. Kan inte säga att det gick strålande. alls. men måste få iväg den. Tack för att allt ska vara så krångligt och jag måste konvertera filerna i kameran som är i nåt högst mystiskt format i 68354 minuter. Flashback dök upp från när jag sist gjorde detta, när jag filmade body combat för några år sen. detfinnsroligaresaker.

så nu har jag klagat. mest på mig själv. lite på SONY.

annars har dagen varit bra. tack. kunder och lite sociala trevliga små möten med diverse kollegor. fina. fina.

suktat.

fått tillbaka husdjur. (han sover, schhh)

jag vill. träna. festa. sova. äta. skratta. hoppa. digga. älska. dansa. njuta. sola. promenera. njuta. njuta njuta. nu. av allt som livet ger.

hejdå.

Inga kommentarer: