måndag, april 01, 2013

Du är som ett skavsår!

Måndag och sovmorgon, thank you Lord!
Igår vid den här tiden hade jag precis kommit hem och kraschat i sängen, nu har jag precis vaknat. Olika dagar. Gjorde samma sak i början av påskhelgen. Omväxling förnöjer.

Tiden går, händelser fadas ut, men what lies beneath...
Det går bra nu, men avtrycken är djupa.
Allt jag skulle ha gjort. Men kanske vet du.
Nu har jag en liknande känsla, fast ändå helt ny. Jag tror på den för det är allt jag kan göra. Visualisera och vänta.

Du är som ett skavsår, kom jag just på. Plåstret är borta och man tror att det är läkt. Så testar man de där grymma skorna igen och upptäcker att det går bra. Tills man har gått några kilometer, då börjar det skava lite igen.
Jag tar av mig skorna. Fast de är mina favoriter.
Köper nya.


- bloggat på språng.

Location:Norra Gubberogatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: