söndag, april 28, 2013

Plus och minus

Jag anser att, oavsett vad det handlar om, skall allting du har i ditt liv ge dig mer energi än det tar. Små och stora saker, personer, platser, jobb, relationer. Same same, everything goes under The same rule.
Mitt avskalande handlar bl.a. om att rensa bort.
Idag unfriendade jag en dude på Facebook och det var skönt. Det händer inte ofta men sist var det för att personen i fråga skrev allting med STORA BOKSTÄVER. Nu var det en snubbe som träffat en ny tjej och i varje avtryck, status eller bild skrev att han saknade henne eller nåt sånt. Man får göra vad man vill och skriva vad man vill, skönt då också att jag man välja om jag ska se det eller ej. Jag valde ej.

Ja jag är en nörd för sociala medier, men det är jag väl inte ensam om. Jag bryr mig inte. Nu ska jag äta middag. Hejdå.


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: