onsdag, april 24, 2013

Tidsuppfattning.

Ibland svischar veckorna förbi och nu förundras jag över att det bara är onsdag. Långa dagar, sena middagar, panikhunger och ilska mot västtrafik har blandats med svett, möten och bemötande.
Man är trött när man lägger sig i sängen, så kan man säga.
Idag har jag bara jobbat 2h men ändå haft fullt upp,mest på trevliga sätt.
Inte haft huvudet helt på skaft dock vilket gett mig sköna skratt.
Jag skulle trimma min sidecut med kiffes apparat. Ställer in på 12mmovh börjar vid polisongen. Wrooom.
Skalad.
Jaha.
Munstycke, ska det verkligen vara nödvändigt?
Ringer Sandy och skrattar. Hon kommer och skalar av lite mer.
Det är bara hår och nu är det hardcore. Lika bra det.

På språng. Fjällräven på ryggen. Sitter på vagnen, ska gå av. Kan inte. Sitter fast. Räven har fastnat. Jag slingrar mig ur den, river loss och hoppar av. Skrattar.

Kör två klasser med tunga ben. Får sällskap av hemkommen resglad.
Åker spårvagn, långt långt, och tillbaka.
Spolar av gammal svett och små små hårstrån.
Samlar ihop sånt som går att äta utan att tillaga och tuggar i mig.
Kvart i elva.
Kommer somna i ett kick.


- bloggat på språng.

Inga kommentarer: