tisdag, maj 14, 2013

allt. är. nu.

Jag svettas av bara tanken på allt.
Mitt liv överöses av saker och jag erkänner, jag har lite svårt att sitta still, att fokusera. Jag måste upp i det, upp i molnen. Fötterna lättar från marken, jag lyfter, stiger, vinkar.
till dig.
Far och flänger,
skrattar och hänger.
Orden flyger genom luften. Magiska saker sker. Möten.
En vecka känns som ett år för det händer så mycket nu.
Svårt att hålla isär. På mindre än en vecka har jag varit i skanör, tagit en kaffe i malmö, sett LTR, sovit ganska lite, skaffat en tredje fru, gått på lina, tappat bort mobilen och fått tillbaka den, tappat plånboken och fått tillbaka den, freakat ur elekroniken, freakat ur lite själv, börjat läsa en ny bok, hängt med nya människor, byggt broar, skrattat som faen, och börjat älska livet lite mer ändå.
Är lite spretig, men så får det vara.
På schemat står mojopremiär, häng, tripp till sthlm, LTR IGEN, möten, klubbar, workshop.
Insåg just att Ansiktet också spelar på tors i sthlm. Är det bra eller dåligt undrar jag, kan man hinna båda?
tvätten kallar.
kall.
kall.

Inga kommentarer: