torsdag, maj 23, 2013

Bara bra mat.




Alltså jag e så nöjd! Promenerat nästan en timme i solen och lyssnat på HAFFA GUZZ. Handlat på BARA BRA MAT som ligger på min gata i stan. Ska haffa en bananpannkaka och ladda inför BODY JAM. Dessutom som jag till tolv idag. Kan man ha det bättre? Uppe i det blå känner jag för att lista saker man kan äta som jag älskar. Som om nån bryr sig. Jag är iaf tacksam över att det här finns:
Vitlök
Jordnötssmör
Kokos!
Bananer
Hallon
Mango
Ägg!
Lök
Rödvin
Choklad
Sparris
Smör
Chili!
Flingsalt
Te
Kaffe
Grädde
Surdegsbröd
Lagrad ost
Kanel
Ingefära
Spenat
Apelsin
Avocado
Musslor
Räkor (förlåt djuren men sofar...)
Mango
Papaya
Vetegräs
Morötter
Selleri
Kål
Tomat
Citron
Nötter
Frön

Hm. Typ det här lever jag på. Att man kan leva på det man älskar är ju fantastiskt. Inget skräp är det heller. Om man köper den här skiten ekologisk och det gör man ju såklart.




- bloggat på språng.

Inga kommentarer: