söndag, maj 26, 2013

I förhållande till.

Jag noterar. Jag noterar att jag tycks ha blivit den person som har saker att berätta. När jag träffar vänner jag inte sett på ett litet tag och vi ska catcha up så säger de "äsch, i mitt liv har det inte hänt något, berätta om ditt nu". Och det stämmer ju, jag har alltid en massa att berätta! Det händer ju spännande saker hela tiden varje dag och som ni redan har räknat ut älskar jag det. Men...ändå är det en intressant sak att notera. Jag behöver inte analysera det, men ändå.
Har blivit så mkt bättre på att låta bli. Att inte analysera sönder saker. wey!
Så i helgen har jag hunnit med nattliga promenader, blyga möten, flera omgångar med svett och pump, fått huden solvarm och smekt av mjuka vindar, fått spännande behandling, fyndat på loppis, ätit tapas, kramats.
Rundar av med reflektioner, matlådestyrning, koreografi, hemmahäng, film.
Ser fram emot en ny spännande vecka som jag redan nu vet kommer att bjuda på frukostdejter, massa träning, utbildning, behandlingar, svett, grymma konserter, barrfix, andralångdagen, jobb på vc. Med andra ord, en helt vanlig ovanlig vecka i mitt liv.
bigup, so bringit.

Inga kommentarer: