torsdag, maj 02, 2013

Ord i etern.

Det är maj för trettionde gången i mitt liv som är nu.
wow.
Igår var en sån där skön dag som numera kommer när jag och Elin hänger planlöst. Det brukar bli kaffe, Deli och typ 76355 ord. kanske fler, man vet inte.
I dag börjar dagen med en vek liten hund som inte mår prima. Han vilar nu och jag hoppas att han återämtar sig för snart ska han följa med mig ut igen. Och i morgon ska han få massage(!) en hel dag, men inte av mig. Han ska följa med forna hundvakten, Malin, som kommer t stan för att gå hundmassagekurs och behöver någon att öva på. Vissa har det bra minsann...

Det som rullar i mitt huvud är "allting du har i ditt liv har du dragit till dig".
I munnen svag efterdyning av kaffet. Bären står kvar på elementet (upptining när man inte har micro), jag hann bli mätt innan de var klara. Smoothien är inte heller uppdrucken, jag antar att detta är vad som händer när jag inte rör på mig som jag brukar. Men samtidigt får man ta tillfället i akt och vila lite när mittiveckanscheman ändras om och nysningarna kommer mer frekvent än vanligt.

Ska skriva ett mail och bege mig. so long soldiers.

Inga kommentarer: