måndag, juli 08, 2013

Bumerangeffekten.

Universum verkar veta vilka ägodelar som tillhör mig och att tro det bästa om folk är ftw.
Jag är nog också den som oroar sig minst när jag mister något materiellt, av just den anledningen.
Ni som känner mig är vana vid det här laget, och nu börjar till och med ni ta det med ro.
Det gillar jag.
I lördags sprang jag ifrån min tygväska på vagnen. En sån där som man fick gratis på way out west så inte så jättespecifik direkt. I den låg mina småsmå Nikeskor, ett tjockt rabatthäfte, bikini från brazil, nya shorts och tröjor, raybans, typ så.
Inget att döda för men ändå lite segt att mista. Justa grejer som skulle funka på nån annans näsa, rumpa, osv.
Det var lite jobbigt att vara utan glajor denna soliga helg men nu har jag hämtat ut alltihop på hittegods och dessutom fått ett par extra, billiga glajor på köpet.
Sedär.
Firade med en mjukglass som inte hanns med igår. Suktar efter en tupplur men är på språng. Postvårdcentral, prebodypump.
Vill sovasovasova


- bloggat på språng.

Location:Slussplatsen,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: