torsdag, juli 11, 2013

Tid. Igen.

Lunchtankar när jag sitter i solen på kajkanten utan sällskap. Förutom av tzay som jag vräker i mig.
Konstigt hur det kan kännas som tisdag när veckan har rusat fram utan stopp. Typ 32 jobbtimmar avklarade och kanske 14 kvar.


Eftersom jag varit gräscombo den här veckan och inte gjort nåt på kvällarna förutom jobb kände jag mig socialt utsvulten (tydligen räcker det inte att träffa folk i 9-10h om det inte är mitt folk.
Det tog ut sin rätt igår när både jag och Elin var på samma tid och plats och plan och allt det där. Som vanligt hittades vibben med svett, mat och praaaat.

Jag skulle vilka lägga mig på rygg här på kajkanten och blunda.
Men plikten kallar,
Hur mkt solen än värmer på bara ben.

Äsch.
Det är tanken som räknas och i tanken är du här, jag där, vi är.


- bloggat på språng.

Location:Pusterviksplatsen,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: