onsdag, augusti 28, 2013

Man kan sitta här och fundera (och det gör jag) men det blir ju ändå som det blir.
Framtiden är oviss och spännande. Det enda jag vet är mina sjutillåtta klasser i veckan, dem är stabila.
Sen då?
Jag söker jobb. Det löser sig.
Eller är det som han sa, att det är dags för mig att ta tag i mitt företag på riktigt. Få det att rulla så att det räcker. Eller är mitt mission något annat?
Så många möjligheter. Det snurrar i min skalle.

Jag köper. köper. köper. Måste sälja.
Balans.

Ska jag gå en yogautbildning på riktigt nu? Är det dags?
Ska jag resa långt bort?
Volontära?
Hur vet man.
Hur vet man?
När vet han?

Omvälvande nyheter har träffat mig.
Samma värld i en ny värld.
Nya villkor.
Vänta eller agera.

Jag har mer ledig tid än på länge, ändå känns det som att jag hela tiden har nåt att fixa.
Och koreografiträsket har knappt börjat.
Snart.
Men jag älskar det ändå.
Jag måste gå. Egoyoga nr 2 denna vecka. Hur ofta händer det annars?
hold on and let go.
 

Inga kommentarer: