torsdag, oktober 03, 2013

Utan rutin, fin.

Att dagarna är olika och saknar rutin är ganska charmigt. Det skulle driva många till vansinne men jag njuter.
Idag njuter jag av en köpp kaffe och mina tankar (och sociala medier, jaja) på café såhär på morgonkvisten. För att jag var tvungen att gå upp tidigare för att lämna skrutten. Motvilligt gick ser bättre än förväntat trots den sena kvällen. Det är nog för att skallen är ren. Ren och Björn. Tack vare.

Jag tar på mig saker. Andras saker. Fysiska saker. Omedvetet. Jag undrar varför. Jag känner det idag. Fan.
Jag måste skärpa mig.
Hur gör man det?

Oktober, den tredje, och här sitter jag. Livet dundrar på, förbi och är här. Alltid. Som ditt andetag, närvarande i allt du gör, även om blicken är frånvarande tom.

Waiting for you to come on home
and turn me on, sjunger hon.

Vem
Är
Du,
Undrar jag.


- bloggat på språng.

Location:Redbergsvägen,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer: