tisdag, december 31, 2013

Året.

Från en helt flippad dygnsrytm över jul till att vakna av mig själv vid åtta. Typiskt. Behöver ju somna om men drömmen väckte mig. Drömt mycket de här nätterna. Är det 2013s naturliga utrensning, ett omen eller bara en process...?
Känslan finns kvar och den här gången inget jag vill återuppleva.
Hm.
Betyder det något?

2013 har varit ett färgstarkt år. Tror aldrig någonsin att jag har träffat så många fantastiska klockrena fin nya vänner under ett år! Å å å.
Rio var första färgklicken, en stark.
Sen började det nån gång senare på försommaren och så har det fortsatt.
As corny as it might sound,
You think you'll find peace when everything else falls into place.

Fins peace and everything else will fall into place.

Jag är banne mig på väg och det där sista ska på plats. Det är dags och det ska inledas med att lyfta taket i natt. Hoppas på gott sällskap! Jag vet att jag får det och jag är ständigt tacksam.
Som fan.
Ut med det gamla, in med det nya!
Undrar bara om det gamla blir mode igen eller om det verkligen blir nyttnytt. Man kan bara spekulera men det känns som om allt är möjligt. Utom just vissa saker:)
Dags att somna om. En liten stund iaf.
Fred.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: