onsdag, december 18, 2013

Repeaters.

Hej.
Jag är hög på lunchen som för mig inte alls var en lunch utan en frukostkaffe. Ibland får man effektivisera sin tid och ses när det finns luckor när scheman är fullmatade.
Kakor.
Jag får kakor.
Igår fick jag kardemummakakor av min kund. Idag fick jag fantastiska saffransmuffins och en liten burk sylt till av Tove. Jag sparar dem en stund, drar ut på det goda.
Koffein ut i blodet.
Känner det.
Här hemma är det tyst.
Fick oväntat sällskap på vagnen.
Återigen, tacksamheten.
Aldrig tidigare har livet ändå varit så fulländat, det måste sägas.
Rikt.
Likt inget annat.
Ändå är det luckor att fylla, vilket får mig att undra.

Var den bästa tänkbara versionen av dig själv.
Attraktionslagen.
Genomsnittet.
Man blir som man umgås.
Strävan.
Varan.
Tiden.
nu.

Märkt min kropp.
Kontrasten. rund eller fyrkantig? rund och fyrkantig. färg. element. reflexologi.
äsch.
räv. reva. resa. rött och grönt. what does the fox say?
bara döda fiskar går med strömmen. typiskt fisk.
ta det lugnt.


det löser sig, baby.

Inga kommentarer: