torsdag, januari 23, 2014

:)

När vi håller på att plocka bort vikter efter kvällens bodypumpklass säger en medlem till mig:
- Du ser alltid så glad ut. Är du det?
- Ja...de är inte fake i alla fall. Hoppas det smittar av sig.
- Ja, det gör det.

...och det hela gjorde mig ännu gladare. Allt i livet går i cykler. Allt bortom livet också.
Jag har öst på liniment på mina axlar som känns uppdragna men annars har det varit en jävlafindag!
Har bla öst i mig soppa på linser och bönor, middag med bas på brysselkål och rödkål och däremellan massa spenat, grönkål, banan, ingefära, ägg mm mm. Kanske tur att jag sover ensam:)
Shit vad kål är gott. och nyttigt. och bra. billigt också. allwin.

ska nu återgå till att förkovra mig på golvet en stund innan min date med john. ska också bädda rent i sängen eftersom jag numera gör det på en gång och inte sover utan sängkläder en natt eller fem för att det är så förbannat tråkigt att bädda rent. fast emma sa att man får, iaf en natt. jag är duktig. bäst jag gör det nu på en gång.
heddå heddå.

make tomorrow even betttaaaaa!

Inga kommentarer: