måndag, januari 20, 2014

fyra.

ibland stör jag mig på att jag orkar störa mig, men kan ändå inte låta bli.
fast just nu är det inte så.
just nu är det mörkt och jag summerar veckan, helgen, tyst för mig själv. jag avstår från att börja knarka weeds för ibland behöver tankarna få vara här och inte där.

en sån bra helg, helande. kan man säga om hela veckan iofs.
i fredags hängde jag upp och ned. i lördags smugglade vi joes och hade snömjäll på jackorna. tillit och acceptans. idag var jag hos min lilla familj i majorna hela hela dagen och det var så fint. hon rätade ut mig också, och matade mig. sen brände hon mig och skickade hem mig, haha.
kärlek.
om 20 dagar åker vi till bangkok, det stod så i mailet. mitt största problem är vilka skor jag ska resa i.

känner mig hoppfull.

what does the fox say? och vilka djur passar egentligen räven ihop med? läser om cusptecken och lejon. kanske är det dags att testa lite kattdjur, byta skogen mot savann. jag tror det kan vara dags.

Inga kommentarer: