måndag, april 14, 2014

time for words.

Väderprognosen stämmer och jag har strumpan ut och in. Det kanske kan representera dagsläget.
Jag har varit och masserat på företag på uppdrag av K. Solen skiner och ryggraden känns framåtlutad, bröstkorgen något stram, men det låter nästan värre än vad det är tror jag.

Hästens år. Tid för förändring och nog verkar det stämma för saker och ting börjar röra på sig runtomkring mig. Den största förändringen för mig är, utan tvekan, mitt beslut att låta Desmonds hemadress bli i skanör, hos mina föräldrar. Ett tungt beslut som får mig att känna mig lätt.are.
Jag står när de andra faller...eller ja, rör på sig i alla fall. Eran av detta komboskapet verkar också lida mot sitt slut, men jag stannar kvar och han ska ut på nya äventyr. Önskar lycka till. Det är så fint att få se hur andra personer förändras, förändrar och växer, öppnas upp och tar emot det som kommer deras väg.

Inga kommentarer: